Trainingen worden hervat

Het kabinet heeft woensdagavond 6 mei besloten om ons land deels van het slot te halen. Veel activiteiten mogen de komende weken weer worden hervat. Dit betekent dat wij onze trainingen vanaf 18 mei weer kunnen hervatten met gepaste maatregelen. Het maximaal aantal toegestane deelnemers per evenement is op dit moment 10, dit betekent dat wij nog niet op de gebruikelijke wijze training kunnen geven voor 12 deelnemers. Dit brengt een aantal aanpassingen met zich mee.

Hoe gaan wij veilig te werk
De klassikale training wordt gegeven in een VCT (Virtual Classroom Training). Hierbij geeft de trainer een online training, waaraan de studenten moeten deelnemen. Daarna volgt een halve dag praktijktraining met slechts 8 studenten per groep waardoor iedereen veilig kan deelnemen, met de gepaste 1,5 meter afstand van elkaar. Ook worden er mondkapjes en handschoenen ter beschikking gesteld. De praktijktrainingen worden in de ochtend, middag en avond gegeven.

Wij zullen komende dagen alle studenten verder informeren over onze maatregelen.

Uiteraard zijn wij beschikbaar voor al uw vragen:
Via de e-mail: backoffice@automotiveacademy.nl 
Of via onderstaande telefoonnummers:

Regio Noord:  Bas Plekker
Remco van Beek
06-15826579
06-53673049
Regio Zuid: Tjebbe Nijpels
Vincent Blijlevens
06-13172520
06-12156188

Wilt u tot deze tijd kunnen werken aan uw ontwikkeling? Dat kan nu online met de 3 online trainingen die wij voor u hebben samengesteld. Bekijk het aanbod hier.

Wij hopen u snel weer te zien op onze trainingslocaties!

Sluiten

AC6001 Klantgerichte communicatie

Je hoeft als Commerciële Aftersales medewerker geen 'harde' sales vaardigheden aan te leren, maar de focus wordt juist gelegd op het bouwen aan een klantrelatie. Op deze manier krijgt de klant meer vertrouwen in jouw adviezen en kun jij ook vanzelf meer producten en service verlenen. Dit zorgt voor een hogere omzet en jij kunt je met jouw organisatie onderscheiden van de concurrentie. Deze training staat in het teken van klantgerichte communicatie. Door een goede relatie met jouw klanten op te bouwen kun je meer rendement behalen bij je bestaande klanten.


Deze training is onderdeel van ons Commercieel opleidingsplan. Wil jij deze opleiding volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.
Bekijken


Inhoud
  • Waarom gaan klanten naar een ander?
  • Diverse klantentypen en hun gedrag leren herkennen (DAS-model)
  • Aan de balie leren de juiste vragen kunnen en durven stellen aan de klant
  • Telefoonaanname en doorvragen in diverse situaties
  • De do’s en don’ts leren bij klantcontact aan de telefoon en in ‘live’ gesprekken 
Doel

Na deze training is de Aftersales medewerker in staat om het gedrag van klanten te herkennen en kan het commerciële Aftersales gesprek in fase opbouwen en structuur aanbrengen.

  • Trainingscentrum
  • 1 dag
  • Aftersales medewerkers die tijdens de dagelijkse werkzaamheden commercieel contact met klanten onderhouden
  • Commercieel opleidingsplan

Klantrelatiebeheer

  • 1 dag
AC6004 € 1.500

Klantgericht Presenteren

  • 1 dag
AC6002 € 1.500

De Order Afsluiten

  • 1 dag
AC6003 € 1.500