Trainingen worden hervat

Het kabinet heeft woensdagavond 6 mei besloten om ons land deels van het slot te halen. Veel activiteiten mogen de komende weken weer worden hervat. Dit betekent dat wij onze trainingen vanaf 18 mei weer kunnen hervatten met gepaste maatregelen. Het maximaal aantal toegestane deelnemers per evenement is op dit moment 10, dit betekent dat wij nog niet op de gebruikelijke wijze training kunnen geven voor 12 deelnemers. Dit brengt een aantal aanpassingen met zich mee.

Hoe gaan wij veilig te werk
De klassikale training wordt gegeven in een VCT (Virtual Classroom Training). Hierbij geeft de trainer een online training, waaraan de studenten moeten deelnemen. Daarna volgt een halve dag praktijktraining met slechts 8 studenten per groep waardoor iedereen veilig kan deelnemen, met de gepaste 1,5 meter afstand van elkaar. Ook worden er mondkapjes en handschoenen ter beschikking gesteld. De praktijktrainingen worden in de ochtend, middag en avond gegeven.

Wij zullen komende dagen alle studenten verder informeren over onze maatregelen.

Uiteraard zijn wij beschikbaar voor al uw vragen:
Via de e-mail: backoffice@automotiveacademy.nl 
Of via onderstaande telefoonnummers:

Regio Noord:  Bas Plekker
Remco van Beek
06-15826579
06-53673049
Regio Zuid: Tjebbe Nijpels
Vincent Blijlevens
06-13172520
06-12156188

Wilt u tot deze tijd kunnen werken aan uw ontwikkeling? Dat kan nu online met de 3 online trainingen die wij voor u hebben samengesteld. Bekijk het aanbod hier.

Wij hopen u snel weer te zien op onze trainingslocaties!

Sluiten

AC6007 Ken de klantvoordelen van jouw producten

Door te leren denken vanuit het proces en voordelen van de klant, kan je beter uitleggen aan de klant waarom hij een bepaald product of dienst beter wel kan afnemen. Vaak ter voorkoming van grote, duurdere, problemen in de (nabije) toekomst.


Deze training is onderdeel van ons Commercieel opleidingsplan. Wil jij deze opleiding volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.
Bekijken


Inhoud
  • Het productaanbod analyseren
  • De klantvoordelen van eigen producten kennen
  • Klantvoordeel vertalen naar klantgerichte service
  • Denken vanuit de wens en het proces van de klant
Doel

Na deze training kan je de klantvoordelen van producten en services op een commerciële manier aan de klant te presenteren.

  • Trainingscentrum
  • 1 dag
  • Aftersales medewerkers die tijdens de dagelijkse werkzaamheden commercieel contact met klanten onderhouden
  • Commercieel opleidingsplan

Samenwerken en samen ontwikkelen

  • 1 dag
AC6008 € 1.500

Time management aan de balie

  • 1 dag
AC6005 € 1.500

Het verbeteren van bedrijfsprocessen

  • 1 dag
AC6006 € 1.500