AC605 Time management aan de balie

De hele dag druk met allerlei zaken en aan het einde van de dag nog niet klaar! Daar gaan we in deze leergang een volgende stap in maken. We kijken welke processen er zijn voor jouw taken binnen je bedrijf. En welke processen kunnen we optimaliseren? Vervolgens maak je een plan voor een structurele verandering. Hierdoor zal er meer overzicht en rust zijn waarbij de klanttevredenheid verder zal toenemen. Deze training staat in het teken van “Timemanagement”. De hele dag druk en leven in de waan van de dag! Hoe ga je dit doorbreken? Door een aantal praktische tips toe te passen in de dagelijkse praktijk ben jij beter in staat om je taken te plannen en overzicht te krijgen in je werkzaamheden. Je bent in staat om prioriteiten te stellen die het beste resultaat opleveren voor jou en je organisatie.

Wil jij deze training volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.


Inhoud
  • Efficiënt met tijd omgaan
  • Structureren van je werkzaamheden
  • Hulpmiddelen inzetten om taken te plannen
  • Grip krijgen op verstoringen en onderbrekingen
Doel

Na deze training is de Commerciële Aftersales Professional in staat om het werkaanbod te structureren en prioriteiten te stellen.

  • Trainingscentrum
  • 1 dag
  • Aftersales medewerkers die tijdens de dagelijkse werkzaamheden commercieel contact met klanten onderhouden
  • Commercieel opleidingsplan