Trainingen worden hervat

Het kabinet heeft woensdagavond 6 mei besloten om ons land deels van het slot te halen. Veel activiteiten mogen de komende weken weer worden hervat. Dit betekent dat wij onze trainingen vanaf 18 mei weer kunnen hervatten met gepaste maatregelen. Het maximaal aantal toegestane deelnemers per evenement is op dit moment 10, dit betekent dat wij nog niet op de gebruikelijke wijze training kunnen geven voor 12 deelnemers. Dit brengt een aantal aanpassingen met zich mee.

Hoe gaan wij veilig te werk
De klassikale training wordt gegeven in een VCT (Virtual Classroom Training). Hierbij geeft de trainer een online training, waaraan de studenten moeten deelnemen. Daarna volgt een halve dag praktijktraining met slechts 8 studenten per groep waardoor iedereen veilig kan deelnemen, met de gepaste 1,5 meter afstand van elkaar. Ook worden er mondkapjes en handschoenen ter beschikking gesteld. De praktijktrainingen worden in de ochtend, middag en avond gegeven.

Wij zullen komende dagen alle studenten verder informeren over onze maatregelen.

Uiteraard zijn wij beschikbaar voor al uw vragen:
Via de e-mail: backoffice@automotiveacademy.nl 
Of via onderstaande telefoonnummers:

Regio Noord:  Bas Plekker
Remco van Beek
06-15826579
06-53673049
Regio Zuid: Tjebbe Nijpels
Vincent Blijlevens
06-13172520
06-12156188

Wilt u tot deze tijd kunnen werken aan uw ontwikkeling? Dat kan nu online met de 3 online trainingen die wij voor u hebben samengesteld. Bekijk het aanbod hier.

Wij hopen u snel weer te zien op onze trainingslocaties!

Sluiten

AC6009 CRM klanten planmatig en persoonlijk benaderen

Deze training staat in het teken om het klantenbestand up-to-date te houden en de klanten actief en persoonlijk te benaderen als onderhoud of een APK wordt verwacht.


Deze training is onderdeel van ons Commercieel opleidingsplan. Wil jij deze opleiding volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.
Bekijken


Inhoud
  • Sales doelen bepalen
  • Plannen van telefonische acquisitie
  • Onderhoudsgroep selecteren; APK, onderhoud, etc.
  • Tijd en mensen inplannen
  • Bel script opstellen
  • Oefenen belscript
  • Registratie in het GMS en evaluatie na afloop van de actie
Doel

Na deze training ben je in staat om optimaal gebruik te maken van de informatie uit het Garage Management Systeem. Met de behulp van dit systeem kun je bestaande klanten actiematig benaderen wat resulteert in concrete afspraken.

  • Trainingscentrum
  • 1 dag
  • Aftersales medewerkers
  • Commercieel opleidingsplan

Jouw klant als ambassadeur

  • 1 dag
AC6010 € 1.500

Nieuwe klanten middels netwerken

  • 1 dag
AC6012 € 1.500

Klantcontact via Social Media

  • 1 dag
AC6011 € 1.500