AC609 CRM klanten planmatig en persoonlijk benaderen

Deze training staat in het teken om het klantenbestand up-to-date te houden en de klanten actief en persoonlijk te benaderen als onderhoud of een APK wordt verwacht.

Wil jij deze training volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.


Inhoud
  • Sales doelen bepalen
  • Plannen van telefonische acquisitie
  • Onderhoudsgroep selecteren; APK, onderhoud, etc.
  • Tijd en mensen inplannen
  • Bel script opstellen
  • Oefenen belscript
  • Registratie in het GMS en evaluatie na afloop van de actie
Doel

Na deze training ben je in staat om optimaal gebruik te maken van de informatie uit het Garage Management Systeem. Met de behulp van dit systeem kun je bestaande klanten actiematig benaderen wat resulteert in concrete afspraken.

  • Trainingscentrum
  • 1 dag
  • Aftersales medewerkers
  • Commercieel opleidingsplan