AC703 Het aanvalsplan

Natuurlijk zijn de jaarcijfers bekend en hoe deze tot stand zijn gekomen, en je hoef geen genie te zijn om te weten op welke bedrijfsonderdelen het minder of juist veel beter gaat. Maar sturing krijgen op alle facetten binnen je bedrijf, dat is pas ‘echt’ belangrijk. In deze opleiding ga je zelf op zoek naar antwoorden en helpen we je bij jouw bedrijfsvoering waardoor je elke maand een continue verbetering ziet in de cijfers. Deze training staat in het teken van het ontwikkelen, uitvoeren, evalueren en bijstellen van strategisch commercieel beleid en dit vertalen naar een werkbaar plan op een A4. Hiermee ga je praktische doelen stellen en communiceren vanuit je commerciële strategie. Je leert vanuit de visie en strategie van de organisatie te denken en je klanten op een nieuwe manier in kaart te brengen. De koppeling tussen klant en visie vertaal je praktisch naar toegevoegde waarde voor je organisatie.

Wil jij deze training volgen?

meld je aan en stroom in

Met de niveautoets bepalen we een op maat gemaakt opleidingsplan.


Inhoud
  • Inzicht in sterkten van de organisatie (productenaanbod).
  • Klanten benaderen op kritieke contactmomenten (beurten, acties, winterwissel, storingen, bandenwissel, schade etc.)
  • Klanten actief durven benaderen.
  • Een commercieel gesprek voeren.
Doel
Na deze training is de Commerciële After Sales Manager is staat om de organisatie aan te sturen aan de hand van een strategisch (aanvals)plan.
  • Trainingscentrum
  • 1 dag. Onderdeel van het Commerciële After Sales Manager opleidingsprogramma
  • Directeur/ eigenaar van een autobedrijf of een leidinggevende
  • Opleidingsplan Management