Over de training


Veel bedrijfsprocessen zijn ongeschreven regels en werken prima, maar er zijn ook veel verbeteringen mogelijk. In deze leergang worden analyses gemaakt van de bestaande bedrijfsprocessen en maak je een plan voor een structurele verandering. Hierdoor (er)kennen medewerkers hun eigen verantwoordelijkheid en zorgt voor meer rust in de organisatie en een hoger rendement. Je bent als leidinggevende letterlijk ‘het gezicht’ van jouw organisatie. Het is van belang dat je jouw klanten kent en op de hoogte bent van het imago van jouw organisatie. Het type klant kan bepalend zijn voor de wijze waarop jullie bedrijf zich profileert. En hoe kan je de uitstraling van jouw bedrijf meer benadrukken.

Inhoud


- Hoe ziet de klant jouw bedrijf? - De uitstraling van het bedrijf. - Hardwarematige uitstraling. - Softwarematige uitstraling. - De persoonlijke ontvangst.

Doel


Na deze training is de Commerciële After Sales Manager is staat om de organisatie te zien vanuit de ogen van de klant en het imago van het bedrijf benadrukken.
  • Automotive Academy
  • AC7006
  • Jaar 2
  • Management

Het gezicht van uw bedrijf
  • Directeur/ eigenaar van een autobedrijf of een leidinggevende
  • 1 dag. Onderdeel van het Commerciële After Sales Manager opleidingsprogramma

Gerelateerde trainingen