Over de online training


Deze online training is alleen voor eigenaars of de medewerkers die werkzaam zijn bij ondernemers die zijn aangesloten bij het Autobandenpartner concept.

Tijdens deze interactieve online trainingen leer je klantgericht denken en doen. Zo krijg je tips om je gesprekstechnieken te verbeteren, die je uiteindelijk helpen bij een hogere klantbetrokkenheid. Daarnaast leer je hoe je de nieuwe informatie van het EU-bandenlabel kunt inzetten bij je verkoop van banden. En worden de product gerelateerde bandenklachten besproken en leer je hier professioneel mee om te gaan, zodat je klantgericht blijft.

Tevens deze online trainingen wordt er gewerkt met een werkboek. Deze wordt voorafgaand aan de online training naar de cursisten gemaild. Na ieder onderdeel vult de cursist zijn werkboek in en weet hij na elk onderdeel waar zijn actiepunten liggen. Na het volgen van deze online training is de cursist bewust van zijn eigen gedrag en de invloed die hij daarmee heeft op anderen.

In de online training Klantgericht denken en doen worden de volgende 3 onderdelen behandeld:

    1. Commerciƫle vaardigheden
  • Wat is klantgerichtheid?
  • Hoe start je een verkoopgesprek.
  • De klant helpen in zijn behoefte.
  • Het verbeteren van gesprekstechnieken.
  • 2. EU-bandenlabel
  • Informatie over het nieuwe bandenlabel.
  • Hoe kan je met behulp van het label adviserend banden verkopen?
  • 3. Productbeoordeling & garantie
  • De 10 meest product gerelateerde klachten.
  • Welke stappen onderneem je voor een goede klachtafhandeling?

Klik hier voor de voorwaarden van Peeters trainingen.

  • Automotive Academy
Klantgericht denken en doen
  • Eigenaar, serviceadviseur, receptionist of baliemedewerker
  • Thuis