Over de opleiding

Zo werkt het Commercieel Serviceadviseur opleidingsplan.

In drie dagen wordt jij dé commerciële expert in jouw bedrijf. De kosten voor het opleidinsplan zijn € 1.149,-.

1

Je ontvangt een persoonlijke login voor jouw omgeving.

2

Je wordt ingepland op jouw voorkeurlocatie en ontvangt hier automatisch bericht van.

3

Volledig programma van drie trainingsdagen.

4

Focus op het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, verbeteren van processen en het afsluiten van orders.

5

Naast theorie krijg je praktijktips mee, die je de volgende dag direct in de praktijk kunt toepassen.

6

Na het volgen van deze opleiding ben jij dé commerciële expert in jouw bedrijf.

Word jij dé commerciéle expert

Commerciële mensen zijn net zo belangrijk in het garagebedrijf als de monteurs. Maar het aanleren van de juiste commerciële vaardigheden kan best lastig zijn. Daarom heeft Automotive Academy een opleidingsplan ontwikkeld voor iedereen in de automotive branche. Na het volgen van deze driedaagse training ben jij dé expert op het gebied van het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, het verbeteren van bedrijfsprocessen, het afsluiten van orders en nog veel meer commerciële werkzaamheden.

Inhoud van de opleiding

Tijdens het Commercieel Serviceadviseur opleidingsplan komen er verschillende belangrijke onderdelen aan bod die je helpen bij het verbeteren van je commerciële vaardigheden. Zo leer je tijdens het opleidingsplan onder andere:

  • De communicatie met jouw klanten
  • Plan- en CRM-systeem als informatiebron te gebruiken
  • Persoonlijke checklist opstellen
  • Werkorders eenvoudig en veilig afsluiten
  • Klantrelaties aangaan en behouden
  • Klantgerichte service verlenen
  • Het bieden van 'extra' producten en service

Omzet en rendement door commerciéle vaardigheden

Het primaire doel van de opleiding is het leren van commerciële vaardigheden. Het secundaire doel is resultaat in omzet en rendement. Niet eenmalig, maar met een blijvend effect zodat je voor de langere termijn succesvol blijft. Om dit te bereiken, werken we met herkenbare situaties uit de dagelijkse praktijk.

Het programma van het opleidingsplan

Het opleidingsplan bestaat uit een driedaagse training. Tijdens deze dagen krijg je praktijktips mee, die je de volgende dag direct in de praktijk kunt toepassen. In aanloop van de trainingsdagen bereid je je voor met 5 e-learnings: Communicatie, Omgaan met klanten, Samenwerken in een team, Persoonlijke effectiviteit en Verkoop. Resultaat én rendement.